Kategorie
Akce a slevy

 

 Doprava ZDARMA při nákupu nad 2000,-Kč

Z historie

 

sběr bylinek

 

Obchodní podmínky

Nákupní řád elektronického obchodu travnice.cz
Platný od 10.1.2010


1) ZÁKLADNÍ POJMY
Provozovatel elektronického obchodu
Fyzická osoba Linda Pelclová ( IČ 74576399 ) nezapsaná v obchodním rejstříku, podnikající na základě živnostenského oprávnění vydaného v Kyjově dne 06.06.2007.Předmět podnikání: Výroba, obchod a služby. Velkoobchod a maloobchod.
Zákazník
Osoba vstupující do obchodního vztahu s provozovatelem tím, že nakupuje zboží prezentované v nabídce provozovatele.
Objednávka
Zboží nebo několik kusů zboží, které si zákazník vybral v katalogu provozovatele za účelem koupě.


2) ZÁVAZKY PROVOZOVATELE
Provozovatel se zavazuje, že bude zákazníkům dodávat:
Zboží co nejvyšší kvality, které si zákazník objednal prostřednictvím elektronického katalogu a které je se zobrazeným zbožím ve shodě v maximální možné míře (změny barev jsou možné, ke drobnému zkreslení barev mohlo dojít úpravou fotografií, různou světelnou intenzitou apod.)
Zboží, které je v souladu s normami a hygienickými předpisy platnými na území ČR
Dále se provozovatel zavazuje, že:
Bude ke každé objednávce přistupovat s maximální pečlivostí a zodpovědností
Bude zákazníka informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky a o její expedici
V případě nesplnění dodacích lhůt stanovených v elektronickém katalogu (2-5 dnů) bude o tomto stavu zákazníka včas informovat
Bude uveřejňovat skutečné a konečné ceny včetně DPH, které zákazník zaplatí za zboží a za dopravu
Osobní údaje zákazníka bude chránit v maximální možné míře a neposkytne je žádným jiným subjektům a bude je využívat pouze k vyřízení objednávky. Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti provozovatele elektronického obchodu

3) ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK
Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí (tzn. vybere si patřičný platební styk a stiskne tlačítko OBJEDNAT), je považována za závaznou v celém rozsahu
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři
Zákazník nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze provozovatel (obvykle po dohodě se zákazníkem, např. z důvodu nemožnosti dodat zboží v daném termínu, případně z důvodu nemožnosti autorizace skutečné identity zákazníka)
Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka nadále neobsluhovat (po předchozím upozornění)

4) CENY DOPRAVY A DODACÍ DOBY

platba předem na účet -70.00CZK , dobírka - 114.00CZK

Při platbě předem, expedujeme zboží druhý den po připsání peněz na náš účet.
Při platbě dobírkou, expedujeme zboží druhý den po přijetí objednávky.

V případě platby předem zasílá provozovatel zboží následující pracovní den po připsání požadované částky na účet provozovatele.V případě dobírky zasílá provozovatel zboží následující pracovní den od obdržení objednávky.Provozovatel všechny zásilky včetně malých obálek posílá prostřednictvím České pošty jako cenné balíky, nikdy se nejedná o doporučené dopisy - naúčtovaná cena za poštovné 76,- není následně nikdy ve skutečnosti nižší, ve většině případů je tomu spíše naopak.Provozovatel považuje za vhodné zdůraznit, že zákazníkům dodává zboží v balících za ceny, které jsou provozovateli účtovány Českou poštou - provozovatel zásilky "přeprodává" zákazníkům za tytéž či nižší ceny, než za které službu dopravy nakoupil.Provozovatel si vyhrazuje možnost neobsluhovat v budoucnu zákazníky, kteří si záměrně nepřevezmou své balíky v běžné úložní době.


5) PLATEBNÍ METODY
V současné době mohou zákazníci využit při placení zboží tyto platební styky:
Dobírka (zákazník uhradí za dodané zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště při přejímání zaslaného balíčku)
Platba předem (zákazník hradí dle výzvy k platbě prostřednictvím bankovního převodu)

6) REKLAMACE
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožní provozovatel zákazníkovi během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit - zboží však musí zákazník odeslat doporučeně na adresu sídla provozovatele, kompletní, nepoškozené a v limitu 14 dnů.
Pravidla reklamací:
Zboží nelze vracet na dobírku - jakékoliv takto vrácené zboží nebude provozovatel přijímat.
Vracené zboží však musí být ve zcela původním stavu (jako při nákupu) a označeno původní identifikační etiketou.
Zákazník je před zasláním zboží na adresu provozovatele povinen provozovatele na tuto skutečnost předem písemně e-mailem upozornit a musí definovat, které konkrétní zboží bude vracet - jakékoliv neoznámené zásilky nebude provozovatel přijímat.
Zákazník je rovněž povinen sdělit provozovateli následné finanční vypořádání:
pokud si zákazník bude přát vrátit peníze za reklamované zboží na účet, přiloží k zásilce číslo bankovního účtu. Provozovatel následně nejpozději do 10 dnů převede finanční částku na uvedený účet.
pokud si zákazník bude vybírat další zboží, řeší provozovatel finanční vypořádání zápočtem - finanční částka za vrácené zboží bude využita jako sleva z ceny nového zboží.
Provozovatel si vyhrazuje možnost ukončit se zákazníkem obchodní vztahy a v budoucnu zákazníka neobsluhovat (po předchozím upozornění) v případě, že prodávající vyhodnotí jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní.
Náklady spojené s reklamací vždy hradí zákazník.

Náhodné produkty

Juta 260/160

Naše cena: 70.00 Kč

Naše cena:

Dotaz na prodejce

Potřebujete poradit?